Post by icmelebopu on Mar 1, 2022 3:26:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle Disc ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle Disc IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat med poäng ▞▞▞
▞▞▞ Battle Disc 2022 version ▞▞▞
Battle Disc Симулације zmtz
Jag ger den 3 och en halv för varje gång du dör så visar den en dum annons och det är så irriterande men spelet är riktigt roligt. (LÄGG INTE SÅ MYCKET ANNONSER JAG ÄLSKAR DET HÄR SPEL)
OK... här är min grej med "gratis" mobilspel. Om du vill tjäna pengar, gör det på ett sätt som är valfritt för spelare för power-ups, i spelvaluta eller valfria annonser för att få föremål. Men att tvinga annonser på spelare är bara frustrerande, särskilt så ofta som ditt spel gör det. Det är faktiskt roligt, men frekvensen av dina annonser tar bort det. Det här spelet är den exakta anledningen till att jag undviker gratis mobilspel som pesten. Jag skulle hellre betala $30 för ett bra, solidt spel än detta sorgliga försök att tjäna lätta pengar
Battle Disc સિમ્યુલેશન xhtu
Spirit of Justice Sarguzasht vpy
Så himla kul bästa spelet åsså ni måste testa så bra ❤❤❤❤
najs
Det här är ett bra spel
Det här spelet är fantastiskt. Det har dock ett problem.ALLT för många annonser. Så de av er som läser detta sätter på flygplansläget. Det blir inte en enda annons. Problem löst.🖒🖒🖒🖒
spelet är väldigt roligt men ett litet problem, det finns för många annonser varje gång du slår en spelare klipps det direkt till en annons
det är verkligen ett snabbt spel, men det är bättre att spela på en surfplatta eller telefon som är 10 tum eller större.
Battle Disc Симулятори wsof
När jag behövde spela det här spelet inom några minuter märkte jag att det är ett bra spel för att få tankarna borta från saker och det är väldigt spännande utmanande och ett bra sätt att ha kul
Det är så goooooood.
Det är roligt, utmanande, etc, men ibland är uppdragen omöjliga att slutföra eftersom de förlitar sig på saker som ges till dig på nästa nivå som inte ges till dig. Och det har hänt två gånger nu runt nivå 150 att spelet misslyckas vilket gör spelet omöjligt. Jag har behövt ta bort den nu två gånger, vilket har raderat alla framsteg.
Eldorado
Spelet blir utmanande och är anständigt. Det är bra att bara sitta ner och mala men det mest irriterande med det är att det bara bombarderar dig med annonser. Annonser i slutet av varje nivå. Lägger till för att återuppliva om du förlorar. Annonser för att öppna en lucky box. Det här är saker som händer naturligt och du tvingas titta på en annons, utan att gå runt det. Tona ner annonserna så ska jag överväga ett andra försök.
Appen är väldigt bra jag älskar att spela varje dag och du får till och med i att min syster inte spelar det här spelet så kul att ingen någonsin kan få mig av dagen du borde ladda ner det när som helst men vänd aldrig på det av medan du är gravid eftersom det kan förlora dina mynt. Spelet är väldigt viktigt för Black och alla att ladda ner varje enskild person för att veta att varje enskilt spel inte är samma alla, vänligen ladda ner spelet men jag vet att det är en tupplur ibland just nu mig själv om du .
Spelet laggar för snabbt ihopsatt troligen då telefonen klarar spel med x10 bättre grafik än dehäh
Annons efter varje steg , som redan bara är 10 sekunder ± , annars är spelet värt din tid
Bra spel, grafiken är riktigt bra, får dig att vara uppmärksam.
Jag tycker att spelet är riktigt bra och har bra kvalitet och grafik. men jag tror att utvecklarna skulle kunna göra det här spelet lite mer utmanande eller göra en ny version som är lite mer utmanande
Super kul
Spelat i en halv minut och verkar bra tycker jag 😏
Jag gillar den här appen mer än de andra nya spelapparna, men återigen, intäktsgenereringen genom ett bombardemang av annonser är galen.
Jättebra och rolig
Battle Disc ማስመሰል qla
Du radar upp skottet, släpper skivan. Du vet att du har det perfekta skottet men .... Reklampaus!!! Mitt i spelet??? Synd att din girighet kommer före din klient. Du radar upp skottet, släpper skivan. Du vet att du har den perfekta bilden men..... det här är reklampaus!!!
Grafiken är jättebra! Spelet skulle vara roligt, men det är det inte. Varje spel är väldigt kort och lätt och sedan kommer det en annons. Konstanta, oändliga annonser!!! Jag skulle betala $3,00 för att spela ett utmanande, långt spel utan några annonser. Tills jag hittar det spelet, eller tills de gör det värt mödan, får det en avinstallation och 1 stjärna.
Om du vill lära dig mer om Battle Discs sponsorer är det här spelet för dig. Annonser efter varje nivå, och mer för allt annat du behöver göra. Tråkigt, eftersom detta kan vara ett enkelt, trevligt avkopplande spel. Grafiken är minimal, men ren och passande till spelstilen. Kontrollerna är enkla. Såg dock fler Puzzles & Empires än Battle Disc, så jag avinstallerade. Det verkar som att utvecklarna är tillräckligt desperata för intäkter att de är villiga att sabotera sitt eget spel. Jaja, det finns alltid andra spel att spela.De flesta spel som detta har reklam, men det här spelet är ett angrepp där du under en del av tiden spelar en omgång av spelet i 15 sekunder och sedan går du och tittar på 30-45 sekunders annonser. OCH DET FINNS INGEN KYLNING FÖR ANNONSEN. DE BARA FORTSÄTTER KOMMA OCH SLUTA INTE. Obs: Jag brukar inte recensera appar men det här spelet var en så skamlig hög med skräp att jag bestämde mig för att ge det en recension. Jag önskar verkligen att jag kunde betygsätta det här spelet lägre.
allt som spelet behöver är en onlinefunktion, och något där du kan synkronisera dina kontakter så att de också kan mot dig... jag har inget emot annonserna men de som kommer efter att du har vunnit blir riktigt irriterande... det här spelet är häftigt tho
Kul!
Ganska kul, men avinstallerat. Alldeles för mycket reklam. Jag förstår att de vill tjäna pengar, men det här var för mycket.
Det är ett fantastiskt spel! Påminner mig om att spela airhockey med min bror för flera år sedan. Finns det någon chans att du kommer att lägga till ett flerspelaralternativ när som helst snart?
Jag antar att det här är ett bra spel, jag gillar bara inte annonserna de lägger ut eftersom jag bara vill avsluta mitt spel.
Folk sa att det här spelet har så mycket annonser men nej inte för mig de säger att det suger men varför säger de att det här spelet är roligt Jag har spelat det här sedan över ett år och jag är 12 och jag gillar fortfarande lol det här är sååååå kul även jag spela det på datorn på min skola låt aldrig min lärare veta lol bästa spelet NÅGONSIN
Det här spelet är så roligt acceptera annonserna jag har fått över en biljon annonser jag hatar den delen, men det roligaste är att du får bryta den lilla bargrejen bakom den andra spelaren, det är så roligt och du borde ladda ner det hejdå.
Bra Jjjjjjjjjjjjjjjjj=jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Spelet i sig är roligt och inte alltför belastande för vare sig ditt batteri eller data, men annonserna är enormt invasiva. Det finns bannerannonser, annonser när du startar spelet, börjar och avslutar en nivå och ibland, när du faktiskt vill lansera en annons för att få belöningar, fungerar det inte. Spelet kan bli lite glitchy ibland när en skärm visas och du inte kan gå tillbaka eller framåt till startskärmen eller nivån och ibland gör annonser detsamma. Du har fastnat i en annons utan möjlighet att avsluta efter att den är klar
Verkligen ett bra spel. Så länge du inte är ansluten till internet finns det inga annonser. Spelet är tillfredsställande och roligt. Jag älskar den enkla men rena grafiken i detta spel. Battle disc är verkligen ett bra spel att spela om du är uttråkad.
Roligt spel men vaaaaay för många annonser att njuta av det. Varför måste du spela upp en annons efter varje match... och halvmatch?
Frekvensen av annonser är upprörande. Utvecklare som dessa måste förstå nyansen av timing mellan annonser för att behålla kunder kontra att göra dem förbannade och skrämma bort dem. Du kunde ha tjänat mycket pengar men istället tjänar du väldigt lite. Avinstallera.
Grymt spel och väldigt roligt spel och väldigt bra spel